ZÁRUKA A REKLAMACE
Záruční a reklamační podmínky
Na všechno prodávané zboží je poskytována záruka po dobu 2 roky ode dne prodeje při dodržení platných reklamačních podmínek a správných podmínek používání.
Reklamační nároky se nevztahují zejména na :
- závady způsobené neodbornou obsluhou
- zboží rozmontované zákazníkem
případně jinak upravené neodborným zásahem
- mechanicky poškozené součástky mimo výrobních vad
- běžné provozní opotřebení
Bude-li servisem nalezena vada,
na kterou se nevztahuje záruka,
hradí náklady spojené s výkonem servisu zákazník.
Podmínkou uplatnění reklamace je předložení dokladu
o zakoupení zboží (paragon, faktura).
Dopravu zboží s požadavkem na reklamační řízení zajišťuje zákazník na své náklady, v případě opodstatněné reklamace hradí dopravu zpět k zákazníkovi naše společnost nebo výrobce. Adresa na kterou můžete zasílat zboží,
které si přejete reklamovat je totožná se sídlem firmy.
Záruka spokojenosti
Při tzv. "fyzicky bezkontaktním způsobu dodání" se řídíme zákonem 367/2000 Sb.,
dáváme 14ti denní záruku vrácení peněz
v případě nespokojenosti.
V jednotlivých případech se budeme řídit ustanovením tohoto zákona. Zakazník má právo na vrácení peněz za zboží, pokud je vrátí do 14 dní nepoškozené, nepoužité a v originálním balení.
|